Första lediga dagen!

Var riktigt skönt att vakna imorse och lämna av barnen, och sen krypa ner i sängen igen!
Sov till halv 11 typ, och sen gick jag up och åt en ordentlig frukost med yoghurt och flingor , mackor, godmorgonvälling och juice!
Sen satte jag på en tvättmaskin och vek ihop bebiskläderna jag tvättade igår, så nu är alla hennes kläder nytvättade, känns skönt med tanke på att hon faktiskt kan komma ut när som helst nu!
Och nu väntar jag på att conny ska komma hem från jobbet, så ska han gå ner och klippa sig, och jag ska gå och handla lite frukostbröd tills imorgon!

Sen ska vi göra kyckling med gul curry i kokosmjölk och ris till det, sen får vi se vad vi hittar på efter maten!
Nu börjar det verkligen bli MÖRKT ute, klockan är bara halv 4 och det känns som att den är typ halv 8.. blir massa ljus som tänds ikväll här hemma iaf!

Imorgon ska jag åka till spånga och möta mamma 7.40, för min lillebrors dagis är stängt då , så jag ska passa honom på fm tills Bosse hämtar honom runt ett, Mysigt, får jag mysa lite med min lillebror och kolla på någon film och leka lite!

Nu dök posten ner i brevlådan , Vi föräldrar tidningen , då har jag något att bläddra i! Fick en prenumeration billigt och en bok på köpet nu när man var gravid! Tackar!

Nej nu ska vi gå till centrum och klippa hår/handla!

Ha en mysig kväll, Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0