Underbara Onsdag!

Och jag var ledig som vanligt, Härligt :)

Både jag och Conny var lediga idag så vi åt en mysig frukost tillsammans , och sen åkte jag till Farsta C för att fixa naglarna, slänger in en bild längre ner!
Men nu har jag ett liiiitet problem faktiskt, eller inget mega mega stort men , Cissi som gör mina naglar är gravid i vecka 33 och det betyder att det här var min sista gång hos henne :( jag trivdes verkligen med henne och hon var så duktig, men men.. så nästa gång ska jag gå hos Sandra , som ockå är duktig så det blir nog bra :)

Sen åkte vi hem till min pappa och lånade förlängningssladd och dammsög våran bil och städa den inuti så nu är den FIN :D

Efter det åkte vi och storhandlade så nu är det fullt i kyl, frys och skafferi här hemma!

Nu blir det bara soffhäng och mys , känner mig lite trött och hängig faktiskt!



Ni är ganska dåliga på att kommentera tycker jag , skärp er ;)


Kommentarer
anna nr 2

Supersnygga naglar!

Det kanske står längre ner i bloggen men vad jobbar du med ? :)

2011-03-16 @ 20:18:16
Mamma

Snygga naglar! Puss

2011-03-16 @ 21:29:00
Anna

Tack!

Kundtjänst på Coop :)

2011-03-16 @ 22:35:01
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0