Tisdag!

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon utan barn , härligt! Sen käkade vi frukost och åkte sen till Farsta C och växlade pengar till Danmark på fredag, och sen drog vi till Länna och gick in och kikade i ytterligare en barn/baby butik och hittade en jättefin spjälsäng, kostade 2.500:-, saftigt värre!
Där hade dom också våran vagn i brunt, men den svarta är snyggare så det blir en svart!
Just nu hade dom vagnen på paketpris på nätet med allt ink. bilbarnstol och bas för 5995:-, och egentligen kostade det 7995:-, så vi ska beställa den snarast så sparar vi ju 2000:-, den får stå nere i källaren så länge!
Sen åkte vi och handlade lite frallor och yoghurt inför bilresan imorgon , kommer ju ta ca 6 timmar ner till Höör, så mat behövs!
Ikväll blir det mys i soffan och så ska vi titta på Gullivers resor med Jack Black , den verkar ashäftig tycker jag , så vi får väll se om den är lika bra som den verkar!

Nu är jag hungrig så jag ska värma på lite av den goda potatis och köttfärssoppan som jag gjorde häromdagen!

Om jag inte bloggar nere i skåne så kommer vi hem på lördag em/kväll.. och då har jag förmodligen massa kort och saker att berätta!
Kram så länge!

Den här blir det, helsvart, för man kunde inte få silverfärgat chassi på den svarta vagnen , men svart är ju lika snyggt så det spelar ingen roll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0