Tummen upp på det!

Kom hem från barnmorskan för ett tag sen, smidiga jag hade kollat fel på tiden , skulle varit där 11.30, men jag kollade på den 29/12 då jag ska vara där kl.13.. så jag kom kl.13 idag :P
Men 13.30 hade hon en lucka för hon som skulle kommit då hade fött barn, vilken tur!

Allt såg jättebra ut och hon ligger väldigt långt ner tydligen, och den märks verkligen!! Hon tror inte det kommer sätta igång innan julafton iaf, men efter där så kan de sätta igång när som helst! Hon tror inte att jag kommer gå över tiden , men om jag gör det så är det bara någon dag tror hon.. spännande!!

Nu har vi precis slagit in de sista julklapparna och nu ligger dom så fint under granen, barnen kommer skina upp som 2 solar när dom ser alla julklappar :D

Nu ska jag väcka min kära sambo som somnade på soffan , sen blir det take away från sushi house, tror jag ska ha kyckling med röd curry och ris , mums!!
Sen ska vi kolla på nya transformers filmen som vi köpte här om dagen!

Imorgon ska jag fika med min kompis Jennifer som jag inte träffat sen innan graviditeten, så hon kommer väll ramla baklänges när hon ser mig , haha!! Ska bli jättemysigt att ta en fika med henne!


Nu film mys , och MAT!
Kram! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0