Tis-ons

Orkade inte riktigt med något alls igår, så de blev bloggtorka:P

Men nu så!
I måndags kväll så upptäckte jag till min fasa att jag hade glömt min iphoneladdare hemma hos Fanny i Linköping, ups! Panik!! Så jag ringde min mamma sent på kvällen(hon trodde att det var dags typ haha) och frågade om hon hade någon extra, vilket hon hade, så vi bestämde att vi skulle äta lunch dagen efter(igår).
Sen kom jag på att jag hade kvar min gamla ipodladdare någonstans , så jag rev igenom hela lägenheten och hittade den+ en addapter till eluttaget , så problemet löst! :D

Men jag åkte till mamma iaf, och käkade en mysig lunch på Bromma Blocks!
Sen var det lucia tåg på minstingens dagis, Mycket duktiga ;) Sen fick vi lite pepparkakor, lussebullar och saft efteråt! Mysigt!

Efter det styrde vi bilen hemåt och fixade lite köttfärssås och spagetti till middag och en varsin lussebulle till dessert!

På kvällen fick jag sjukt ont i ryggen så jag kröp ner i ett bad och sen kröp jag faktiskt ner i sängen vid NIO! Gud så skönt det var, småkollade lite på twilight som man sett 43 gånger nu och sen slumrade vi in, skönt att somna tidigt ibland!

Imorgon så tänkte jag åka och shoppa litegrann , måste fixa amningsbh och tröjor, och lite apoteksaker till bebis och mig själv, sen kan jag packa BB väskan efter det, för då har jag köpt allt som ska med in! Skönt!
Ska kolla på lite julklappar också, det är ju snart julafton! :D
Och på kvällen så blir det bara jag och barnen hemma , för Conny ska iväg med några från jobbet, hoppas jag inte får värkar bara haha!

Nej nu ska jag klä på mig lite , sitter och myser i min morgonrock fortfarande! Life is good ;)

Kram!


Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Dagens blogg ny omgång! va gärna med också ;)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-10.html

(förlåt om du dissar reklam)



Ha en bra fortsätt kväll :)

2011-12-14 @ 22:36:11
URL: http://sense.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0