Mysiga sockor!

Var i Farsta idag och fixade de sista julklapparna, sen nästa vecka åker jag och Conny och köper julklappar till barnen! :)
Hittade ett par jättefina stickade raggsockar som jag köpte till mig, 129:- från canada snow, fanns på scorett i olika färger! Jättesköna är dom, perfekt till mina frusna fossingar! Sen köpte jag ett nytt cacao body butter till magen, är skitnoga nu dom sista veckorna att smörja, så kanske jag slipper få några bristningar!

Nu ska jag diska lite och sen vila en stund innan grabbligan kommer hem! ;)
Kram!



Kommentarer
Emma

Hej gumman,

Mysiga sockor :)

Bristningar ligger "latent" i kroppen, jag var oxå jätte noga med att smörja, med dyra feta salvor. En kosta 900spänn..men de spelar ingen roll sa "dom" , dem kommer som dom kommer. Nu fick jag inte så jäte mycke men ändå. Hoppas allt går bra. PS. phille kom 7 dagar för tidigt så. jag tippar att hon kommer om 8 dagar :) KRamis

2011-12-16 @ 14:24:34
URL: http://starshineonyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0