Glad påsk!

Det känns verkligen som att det är söndag idag , skönt att det inte är det!

Idag har vi börjat dagen med frukost och sen städning för vi får besök hit om ca 1 timme, då kommer Connys mamma och pappa hit och äter lite påsk lunch med oss och barnen..
Sen passade jag på att gömma barnens påskägg när dom städade sitt rum så dom ska få leta efter äggen efter maten, ;)
Vi fick en påskpresent av jobbet, och det var 2 kilo lösviktsgodis var, och alltså fick vi 4 kilo totalt, conny fick 2 och jag fick 2, så vi har ganska mycket godis hemma nu , haha!

Idag blir det allt möjligt gott, Svärmor har fixat Janssons frestelse och sen blir det lax, prinskorv, köttbullar skagenröra, kräftröra, ägg med räkor och majjo, sill, rödbetsallad och massa annat smaksens!
Sen skadar det ju inte att det är toppenväder ute på köpet, härligt!
Nu ska jag ner och handla påskmust och rödbetsallad som Conny glömde handla..

Glad påsk alla mina vänner! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0