Gäster

Ikväll har vi haft gäster här hemma!
Och barnen busade och hade jättekul såg det ut som! :)

Vi åt middag som var jättegod, och sen min cheesecake! Nästa gång provar jag att göra med passionsfrukt eller hallon, så piffar man upp den lite! Men den var jättegod! Och enkelt att göra, trodde det var svårt att baka :P

Efter maten blev det mera bus och så fotade jag lite, lägger upp dom imorgon!
Tack för en trevlig kväll!

Vi la Ellie som var supertrött efter allt lek och bus, så kollade vi klart den 3e säsongen av prison break, bara 1 säsong kvar nu ;)

Nu ska jag sova och jag hoppas att hon sover bättre än igår, vaknade ofta och vägrade ligga still!
Godnatt! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0