Kanelbullens dag

Och jag är glad att jag inte jobbade idag, haha!
För 2 år sedan tror jag det var, så stod jag i kundtjänst på jobbet där vi säljer bla. fikabröd och tårtor.. och på kanelbullens dag så fick vi ha på oss en brun tshirt med kanelbullar på, och texten "BULLFEST" skrivet rakt över tuttarna!
Hur många kommentarer om det fick man på den dagen tror ni?
"Hehe, Bullfest" av gamla gubbar liksom , Trevligt!
Men det är väll som det sägs, att sex säljer :P
 
Kommer ihåg att min kollega Emma skojjade en gång och sa att hon satt i kassan och stoppade trisslotter i urringningen på tröjan , så fick kunderna välja vilken dom ville ha , och dom ville alltid ha en lott ;) haha!

Jaha , dagen idag då, började med frukost och mys , sen vid 12 så körde Conny mig och Ellie hem till Karin och Molly där vi spenderade eftermiddagen!
Det blev en kopp te och barnen fick leka :)
Sen promenerade vi mot centrum och jag handlade lite och sen knallade vi hem och Ellie somnade i vagnen , så jag flyttade henne till sängen och kollade på inspelade DHW ;)
 
Sen fixade jag dagens middag , Korv i het tomatsås.. jättegott, men hade nog varit godare med ris till..
Receptet kommer senare!
 
Sen kom vi ju på att det var kanelbullens dag, och då måste man ju ha kanelbullar!
Så jag gick till ICA och handlade jäst och kanel, sen hem och baka :D

Blev klara för ca 1 timme sen , och dom blev ju kanoners ;)



Kommentarer
Liindiita

Jag va för lat för att baka så jag köpte hem! Men de ser så gott ut! Som allt annat du bakar/lagar :)

Svar: Det duger det med :)Tack!!
ANNA

2012-10-04 @ 23:28:31
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0