Underbart väder

Gud vad det är härligt med lite värme, äntligen!
Igår var vi nere på öf på morognen och lekte, sen när Ellie fått lunch så gick vi ner till Ica och köpte med en sallad till mig, och tog sen en promenad ner till dreviken, Ellie somnade som planerat och jag satte mig på en bänk i solen och åt min sallad, och sen blev bryggan ledig så jag satte mig där och drack en iskaffe, och njöt av solen!
 
Sen vaknade Ellie efter en stund, och vi promenerade hem igen efter ett stopp i lekparken!
 
Idag var Conny ledig men skulle på ett möte vid halv 11, så jag och Ellie åkte till mormors jobb och åt lunch och gick till en park och åt yoghurtglass från 7 eleven så Ellie fick springa av sig lite, skitkul tyckte hon och gav massa stenar och pinnar till mormor!
 
Vi promenerade tillbaka till hennes jobb och Ellie fick en ny blöja, och sen åkte vi hem igen!
Hon somnade efter en stund i vagnen och när vi var framme här så gick vi till parken bakom huset och Ellie sov klart i vagnen medans jag läste skvallertidning och solade!
Efter en halvtimme typ kom Conny hem igen , och solade en stund tills Ellie vaknade, sen gick vi in och fixade mellis, och jag tog en dusch!
Sen åkte vi till Farsta c, och gick till MVC och plockade ur min spiral!
Fick gå hos min vanliga BM, hon är så himla gullig, och hon tyckte det var kul att få se Ellie igen , och hon säger alltid att hon är så himla söt! :)
Och det gick snabbt och smärtfritt att plocka bort den , sen skrev hon ut p piller istället till mig, så nu hoppas jag att det funkar bättre! :)
Sen frågade jag lite om det här med att det fortfarande kommer mjölk från mina bröst om man klämmer lite på dom , och det kan det tydligen göra i upp till 4 år! Haha , jaja , det läcker ju inte ut iaf, bara om man klämmer på vårtorna!
 
När vi var klara där blev det apoteket, hämtade ut receptet och köpte allergimedicin, sen blev det HM där Ellie fick ett par SJUKT söta hängselshorts, en solhatt i helvitt och en vit tshirt, och Jonathan fick ett par till jeans!
Sen köpte vi en finare solhatt med bredare skärm på också på POP, också jättefin, och sist men inte minst så hittade jag äntligen ett par sköna och snygga skinnsneakers, i LJUSROSA :D<3
 
Sen nu på em/kvällen har Ellie varit ganska jäkla mycket gnällig, vet inte vad det var för fel, väldigt mammig och kramig, och somnade bums efter vällingen vid 19:30, lilla hjärtat , alla dagar kan man ju inte vara på topp!
Hoppas lite sömn hjälper och att hon vaknar på rätt sida imorgon!
 
Imorgon blir det öf på morgonen , och sen kommer Alexander hem tidigt , kristi kimmelfärds helgen, så nu blir det sängen , och ladda batterierna inför en jobbkväll imorgon!
 
 
 
 


Kommentarer
tess

Men guuu vad söt hon var i dressen!!

Svar: Ja man dog ju en smula asså, sjukt söta!! :D älskar hängslen på småttisar!
Anna-Ellies mamma

2013-05-10 @ 22:33:12
URL: http://mymiracle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0