Pappadag

 Idag var Conny ledig och vi har bara skrotat här hemma, dåligt väder idag!
 
Började dagen med en mysig frukost alla 3, och Ellie verkar äta bättre nu, skönt!
Efter frukosten så fick hon bada medans jag städade i badrummet, rensade avlopp och skruvade bort den där under handfatet, usch :P
Men men, nu är det gjort!
 
Samtidigt diskade Conny och städade ordentligt i köket, tvättade fläkten och så, nu är det fint där! :)
Ellie åt en burk till lunch, det är de enda som går ner, hon ratar våran egen mat helt nu helt plötsligt...jättekonstigt!
Tom sånt hon älskar.. 
Hon somnade i sin säng efter lunch och vi kollade några avsnitt på en serie på netflix, hemlock groves tror jag, lite skum men bra, och så åt vi stekt ägg, bacon och tomat till lunch!
 
 Jonathan kom hem och jag gjorde en god bacon och broccolipaj till middag, Ellie fick en burk :P
Efter lek och bus så var det sovtajm för Ellie, men hon vägrade...Jonte somnade och min lillebror ringde, han tog körkort igår och hade köpt en bil idag, så han var här neranför, så vi tog på oss skor och gick ner!
Ellie provsatt och gav tummen upp :)
Sen kunde hon sova, kvart i 9, bättre sent än aldrig! ;)
 
Nu har jag duschat och ska strax sova, imorgon blir det Öf, sen kanske Farsta c en sväng, får se!
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0