Feberfri

Hej!
Idag har damen varit feberfri, men hela dagen igår var vi hemma och kurerade!
På kvällen åkte jag till jobbet och stängde, då hade hon 38,7 och när hon vaknade imorse var det tillbaka på 37,4 :)
 
Vi har bara varit hemma idag också, förutom en liten promenad till ICA och tillbaka, ville inte utmana ödet liksom!
 
När Conny och Jonathan kom hem efter jobb/skola så åt vi pannkakor och sen badade dom tsm, vilket var en hitt! Hon älskar ju att bada, men det var roligare att busa med Jonathan samtidigt!
 
Jag har bestämt mig för att börja gå ut och gå nu, powerwalk, varvat med lite jogging också, och det var ju sett bra tag sen så idag mjukstartade jag lite med 1 km, blåste som bara den ute också, annars hade jag nog kört 2 km, men men!
Så ska jag trappa upp och gå längre och längre, istället för att bara sitta liksom, skönt med musik i öronen och fint väder!
Sen när vi kommer hem från Kreta så tänkte jag börja med viktväktarna också, har ju typ 8 kilo som jag gärna vill bli av med, då är jag på startvikten som jag var nere på igen när jag satte in spiralen, men sen gick jag upp dom där jävla 8 kg igen, läste på nätet om min spiral och en av biverkningarna kan bara viktuppgång , och när jag gick i gymnasiet så åt jag en P piller sort som jag också gick upp mycket i vikt av, och sen bytte jag till en annan och då försvann det!
Så jag hoppas att när spiralen åker ut så försvinner även några kilon...
 
Nu ska jag ta en dusch, och imorgon åker vi en sväng till Farsta tror jag och kollar på ett par skor till mig, vanliga sneakers, och sen ett par ballerina tror jag, måste kolla om jag har några sandaler också till kreta...och en solhatt till fröken också!
puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0