Blä

Igår var vi hemma hela dagen, jag började med att kräkas, och sen mådde jag illa heeeela dagen, sjukt trist!!
Det var precis som när jag var gravid med Ellie, samma känsla..
tror att det har med att jag tog ut spiralen och började med piller att göra!
 
Conny kom hem vid halv 8 ca och då åt vi middag, och kollade lets dance, sen somnade Ellie och jag tog en dusch och kröp i säng, var så trött, så 22 låg jag i sängen, skönt faktiskt!
 
Idag mår jag bätte, men vi var hemma idag också.. Ellie är lite gnällig just nu, och äter även dåligt, vet inte om det hör ihop med utvecklingsfasen hon är i nu, men men...
Hon spottar typ ut allt, det är inte mycket som funkar, spagetti bolognese är typ det dom funkar, och välling och gröt, ibland!
Hoppas verkligen att det går över, hon som älskar all mat!
 
Vi åt pannkakor till middag idag och sen har jag fixat mjukglass som står i frysen och blir färdig, som vi ska äta snart!
Nyhet från Arla :D
 
Nu innan vi la Ellie så satte vi oss i köket och ritade, hon ÄLSKAR det!
"mllllla" säger hon och så ritade hon 4 st teckningar som hon visade för pappa, stolt som en tupp :)
Imorgon hoppas jag på ett glatt barn, fint väder och en pigg mamma, så vi kan vara ute i parken och leka!
 
Nu ska jag kolla till henne där inne, det är tyst iaf!
kram!


Kommentarer
emmy

hur träffades du och din kille? Tänkte på att det verkar vara en lite större åldersskillnad mellan er? :)

Svar: Vi träffades på jobbet :) ja det är 10 år mellan oss, age is just à number!
Anna-Ellies mamma

2013-05-12 @ 20:10:48
Maria - mamma till Liam ☆

fy för magsjuka!

Svar: Ja Inge kul, fast nu var det hormonerna som spökade :/ min dumma spiral plockade jag ut och började med piller, så kroppen blev lite chockad tror jag :P
Anna-Ellies mamma

2013-05-13 @ 07:43:29
URL: http://fashionstars.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0