Pling plong

Igår var vi hemma hela dagen , och Conny kom hem igen vid 9 tiden för att han mådde dåligt, så han gick och la sig och jag och Ellie busade på som vanligt!
 
Sen efter lunch , runt 14 tiden så plingar det på dörren :S konstigt tänkte jag och öppnade!
Då står det en kille från posten där med ett paket, som är till Conny..
Så jag skrev på eftersom han låg och sov, så gick jag in med det till honom...
Han sa att jag skulle gå ut och stänga dörren haha!
Så jag gjorde det, lite paff och förvånad..
 
Sen ropade han in mig efter en stund och på sängen ligger det 2 paket från Victorias Secret :D
Hihi!
Så jag öppnade och det var 2 bikinis, 1 söt och en cool ;)
Den vita blir snygg när jag är lite solbränd och det andra är ju asball!
Nu blir jag snygg på Kreta ;)
Så nu ska jag verkligen skärpa till mig med godsakerna, och sen göra plankan och situps på kvällen, och tajta till magen och kärlekshandtagen lite! :P
 
Sen på kvällen åkte jag och jobbade och det flöt på bra!
 
Nu ska jag ta en städrunda här hemma , dammsuga, damma och plocka undan så det är fint tills imorgon, skönt att ha det fint på fredagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0