Newbie!

Imorse åt vi frukost tillsammans, och åkte sen med Conny till Jobbet i huddinge c, där gick vi in på HM och kappahl, och hittade en pyjamas till mig som jag ska byta tror jag, och sen 4 plagg från älskade Newbie <3
 
Sen åkte vi bussen hem igen , och Ellie spexade hela vägen, och flörtade hej vilt med alla!
Vi handlade lite innan vi gick hem och fixade lunch till oss..
Köpte kycklingfile och jordnötssås, lite färskost och salami tills ikväll, och mynta, lime och sprite så vi kunde göra mojito ikväll ;)
 
När Ellie sov så brände jag av 3 avsnitt Vampire diaries, nu är jag inne på s.4! Jag dör så spännande det är!
Sen när hon vaknade så satte vi på musik och städade, dammsög och diskade! Så nu är det så fint här hemma..
 
Nu har vi ätit middag för 1 timme sen ca, och kollar nu på gladiatorerna.. Ellie somnade precis, hon fick extra energi när pappa kom hem , så vi har busat med pappan ett tag nu!
 
Ljusen är tända över hela lägenheten och snart ska vi fixa lite ost och kex!
 
Imorgon har vi inga planer än så länge, vi får se vad vi hittar på!
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0