Det här med rubriker

Är ju alltid svårt :P men men..
 
Jaha , igen nu då, långt tid emellan blogginläggen , men vi har som sagt fullt upp, även om vi mest är hemma!
Den här veckan var vi på öf i onsdags och lekte, och sen har vi bara varit hemma tror jag..
Busat och lekt massor..
 
Jag är inne i en period just nu när jag är så trött hela tiden typ, vet inte varför, det ska ju vara tvärt om , att man blir pigg av det ljusa ljuset ute, nu är det iofs snö ute och så, kanske därför..
 
Ikväll så har vi varit hela familjen, vi åt asiatiska laxpaket, och sen en Banoffie pie(banan och kola paj typ) jätte god men mäktig!
Ellie somnade nyss, hon blir alltid helt till sig när båda grabbarna är här och då är det ju svårt att somna :P
 
Imorgon och på söndag ska jag jobba, 9-16:45 imorgon och 11-20 på söndag , bra med cash!
 
Ellies utveckling går i en rasande fart just nu, och ord efter ord ploppar ut ur munnen!
Skriver en sammanfattning på hennes utveckling den 25, då hon blir 15 månader! <3
 
Ja, sorry men lite dålig inspiration just nu , inget speciellt att skriva om!
Återkommer när lusten är tillbaka! :)
 
Min fina tjej här om dagen , i sina nya fina Newbie kläder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0