Sjukstuga

Hej på er!
 
I måndags kväll kände jag att jag började få ont i huvudet och hur febern smög sig på, och en timme senare hade jag 38,6 och höll på att frysa ihjäl!!
Jag gick och la mig i sängen och somnade en timme medans Ellie somnade, och tog sen 2 Alvedon, täcke, filt och en kopp te med honung, och satte mig i soffan..
 
Natten var ett helvete, konstiga drömmar, svettades/frös i omgångar, sen var Conny ledig igår tack och lov, så jag fick mycket hjälp under dagen!
 
Febern steg igår och var uppe i 39,4...och nu är den borta! Jättekonstigt, men skönt :)
 
Idag tar min "lillasyster" Linnea studenten, så vi ska dit på hennes mottagning vid 17 ca, så det var ju tur att febern försvann! 
 
Jag ska lägga in lite guldkorn från Kreta också, det kommer :)
Kram så länge
 
 
Kanske febern försvann efter min cvitamin boost igår! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0