Long time

Oj över 10 dagar sen sist... men men , det blir så ibland!
 
Det har inte hänt så mycket på senaste tiden så vi har bara varit hemma , och så!
I helgen så jobbade Conny och mamma och co åkte upp till landet, och pappa åkte ner till skåne, så vi var bara här hemma och lekte, städat, tvättat och allt det vanliga!
Kom på nu att det hade varit roligt att följa med upp till landet, men men..en annan midsommar kanske!
 
Det här var nog den tråkigaste midsommar ever..så nästa år slår vi på stort och firar ordentligt!
 
Idag åkte vi ut till haninge vid halv 10 jag och Ellie , och hälsade på min farmor och min faster, och efter Ellie fått lunch tog vi en promenad ner till pappa och hälsade på lite där med!
Ellie fick plocka blommor på gräsmattan och åka skottkärra, det var en hitt! :)
 
Vi åkte hemåt vid 13 tiden och hon somnade bums, och sov i 1,5 timme!
När hon vaknade var vi hemma och då fick hon lite gröt och sen var vi ute på balkongen en stund , men det blåste som bara den så vi gick in igen och efter ett tag började jag med middagen , fiskgratäng med senapstäcke och potatis , Ellie åt 2 portioner haha, godkänt?
 
Imorgon har vi inga planer heller, ut går vi iaf om det är fint väder , sen kommer Jonathan, då blir Ellie överlycklig!
På tisdag ska vi till BVC på 1,5 årskontroll , hon blir ju 1,5 år då också!
Jag beställde en docksäng åt henne som hon ska få då, och så har jag sytt eget täcke och kudde till den , supergulligt! Så nu har hennes Bebi någonstans att sova :)

Nu en kopp te och en film kanske!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0