Lekvegas

I söndags var vi på lekvegas, ett litet lekland i vega!
Dom hade en hoppborg med en haj som öppnade och stängde munnen som man skulle hoppa ur, en stor klätterställning med nät runt om hela så man inte kan ramla ut, perfekt!
Och sen lite rutchkanor och så..
Vi hade jätteroligt, stora och små :D
Haha, Ellie tyckte det var kul att springa runt och åka kana, och grabbarna gillade hajen!
 
Vi köpte glass och åkte hem igen vid 5 när dom stängde och fixade middagen!
Lax med pasta och hollandaise, Ellie åt 2 portioner knäppisen , det tar på krafterna att leka ;)
 
Igår var vi i parken efter Ellies vila och mötte Elin och Vally där, länge sen vi sågs men dom lekte som bara den och åkte kana som galningar!
När Alex kom hem så gick vi in och fixade middag, blodpudding, och Ellie åt TRE skivor, hon älskar blodpudding, och vi med!
Billigt och bra, 3 personer på ett paket, 8.95:-
Perfekt!!
 
Imorse skulle jag skicka ner Alex till skolskjussen, men min väckarklocka hörde jag inte och sen hade jag på ljudlöst och vibration av, så jag hörde inte när Conny ringde 5 gånger heller! :/
Så han är hemma idag , och så hoppas vi att vi slipper betala 600:- i utebliven körning..
 
Ellie sover nu , och Alex kollar barnprogram, och jag har diskat, tömt mobilen på alla bilder, och sminkat mig!
När Ellie vaknat ska vi gå och handla , och hämta ut paketet från sportamore :D
Mina träningskläder.. hoppas dom passar nu, då blir det en tur ikväll!
 
Imorgon åker vi till farsta och hämtar ut mina skor som lagats och sen får vi se vad vi hittar på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0