Amsterdam

Imorse åkte min kära till amsterdam över helgen för att gå på Sensation White, en stor fest med olika dj:s!
Så vi är ensamma hemma jag och skruttan!
 
Vi åt frukost och tog sen bilen till port 73 i haninge och köpte 2 nagellack på kicks, och sen handlade vi lite inför middagen idag!
Vi åkte hem och Ellie fick lunch och sen somnade hon på 2 röda!
 
Jag städadade och plockade lite här hemma, åt lunch och tittade på ett avsnitt av Drömmen om ett barn på tv3 play, sen vaknade Ellie och vi gick ut i parken och mötte upp Karin och Molly och lekte med dom , det var ett tag sen!
 
Vi gick till Ica och köpte jordgubbar och mötte sen upp min mamma och lillebror vid tåget!
Ellie blev superglad när Mimmi och kokkar kom , och vi gick hemåt och började med maten.. Fajitas!
 
Vi käkade och diskade sen undan , och jag fixade mammas naglar med det nya sugarcrush lacket jag köpte, Ocean crush..sjukt snyggt!
Målade på mig också innan idag, love it!
 
Ellie ville också ha , så hon fick på tummen och såg så stolt ut, min stora tjej! <3
 
Vi åt jordgubbar och sen var det sovdags för damen , och mamma och oscar åkte hemåt!
 
Jag mumsade på lite Ben & jerrys och kollade på Skärgårdsdoktorn, åh vilka barndomsminnen som ploppar upp!
 
Nu ska jag göra mig redo för sängen, ensam :(
Tur att jag har min lilla Ellie!
 
Tack för idag mamma, vi älskar dig! <3
 
Ellie åker kana , mina naglar, och mammas och sist Ellie som leker tittut med mormor med sin fina tumme!


Kommentarer
Mammi

Älskar er med mina fina tjejer <3

2013-07-06 @ 00:06:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0