Mysig helg

Vi har haft en riktigt mysig helg , bara jag Conny och Ellie!
Skönt att vara bara vi 3 ibland, annars är ju grabbarna här på veckodagarna och då är det fullt ös, och Ellie ÄLSKAR verkligen sina bröder, så mysigt att se!
Så fort dom pratar med henne eller busar med henne så ler hon jordens största smile! hehe! <3
 
I lördags var vi hemma på fm, och vid lunch åkte vi och handlade lite mat och så..
Ellie älskar att sitta i kundvagnen när vi handlar, och ler åt alla som går förbi :P
 
Vi åkte hem och förberedde middagen och desserten, och sen kom Patrik och Mikaela hit, Tuva sov i vagnen men vaknade när Ellie var en surpuppa, men sen blev hon glad när dom fick leka!
Dom lekte med duplo och hade superkul..
 
Vi käkade och sen lekte barnen lite till, och sen åkte dom hem runt halv 8 och vi kollade på prison break!
 
Igår så gick Conny ner till bilen för han skulle åka och köpa nya bromslampor, och då startade inte bilen :O
Då hade han glömt sin mobilladdare i, så batteriet hade laddats ur!
Som tur var så hade barnens mammas kille sin firmabil med startkablar , så han hjälpte till att få igång bilen..
Sen körde Conny mig och Ellie till farsta c, och sen åkte han till nynäshamn och tillbaka för att batteriet skulle laddas upp.. sen kom han till farsta och vi shoppade lite tillsammans!
 
Jag fick ju ett presentkort på 1000:- så jag köpte 1 par leggins, 1 långt linne och en tshirt på gina tricot till mig, 1 bh och 1 par trosor på lindex, och WOW säger jag bara.. TACK för bra bhar, den här hette Bombshell, och var en push up bh, och helt plötsligt fick jag mina tuttar tillbaka , dom har ju ändrats lite efter amningen kan jag säga, och med den här bhn på så ser dom ut som förut ;) Perfekt!
 
Sen hade Conny ett presentkort på Åhlens som hans mamma hade när hon gick bort, så vi använde det att köpa presenter "från farmor" till Ellie!
Så hon fick en klänning och lite duplo! :)
Sen köpte jag en ny kudde och en annan klänning till henne!
 
Vi käkade middag och sen kollade vi på Laxfiske i Jemen, som var sådär :P
Sen kollade jag på en unge i minuten på ipaden medans Conny spelade..
Idag är det tillbaka till vardagen igen , Conny jobbar och vi är hemma och fixar och donar idag..
Senare idag kommer Jonathan från skolan , och Conny jobbar till 19 idag!
 
Nu blir det lunch för min del , Ellie somnade precis :)


Kommentarer
Nathalie

Jag köpte grymma bh:ar på halens.se och kände samma sak som du, mina bröst kom tillbaks :) i dess ursprungliga form och fasthet ;) hehe.

2013-01-07 @ 14:49:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0