Jag har en svans

Som gråter så fort jag går 1 meter typ :P
Idag störtbölade hon när jag skulle gå på toa, så det slutade med att hon satt i mitt knä när jag gjorde mitt liksom!
Privat stund på toan , glöm dröm! ;)
 
Vi har bara varit hemma idag, tagit det lugnt, tvättat, lekt, och jag har beställt en iphone 5 hos telenor, och passande nog så förlängde jag bara mitt abonnemang så får jag den och 3000 fria sms och så får jag ringa för 449:-/månaden , för 449:- i månaden, perfekt ju!!
Så om 1 vecka kommer den hem, en svart!
Hoppas den är bra, en kompis till mig sa att det var många som haft problem med täckningen på mobilen, någon som har en och hur funkar den för er??
 
Conny ligger här i soffan bredvid mig, vi skulle kolla prison break , men han somnade efter 5 minuter, så jag bytte och kollar nu vampire diaries istället ;)
Fattar inte hur jag kunnat missa den serien , så himla spännande och bra!
Kollar ni?
Imorgon tänkte jag försöka mig på att baka surdeg igen, fast använder färdig grund från butiken.. hoppas det blir bra!
 
På lördag kommer Patrik, Mikaela och Tuva hit på middag , tänkte bjuda på oxfile, potatisgratäng och en god sallad, och en cheesecake till dessert! Låter bra? ;)
Nu kryper Tuva så nu kan dom leka lite mera, töserna!
Och i maj åker vi till Grekland med dom! Ska bli så himla roligt! Ellie kommer knalla runt där i miniskor, och badbyxor! <3
Åh vad jag längtar, Sol, värme, bad, god mat(fetaost, riktig fetaost, tomaterna, och all annan mat såklart) och min underbara familj och bra sällskap!
 
Bilder från ving.se


Kommentarer
Mikaela

Låter som en god middag! :D
Och jag har en femma! Sjukt nöjd! Har aldrig haft några problem med täckning eller nåt!

2013-01-04 @ 07:27:27
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0