Man får mycket gjort

Idag har det varit fullt ös hela dagen då Conny var ledig!
Började dagen med en sovmorgon till 9:30 när jag väckte lilla fröken, somnade 21 igår så..
Sen åt vi frukost och efter det gick Conny ner och klippte sig i centrum medans jag gjorde oss tjejer klara!

Vi packade in oss i bilen och åkte till Coop forum och stoooorhandlade!
Matsedel för 1 månad skriven och handlingslista!
4000:- mindre på kontot med fullt med mat hemma! :)

Vi åkte hem och gav Ellie lunch och sen sov hon 1 timme medans vi packade upp/diskade!
Sen vaknade hon när både mamma och pappa kom in och klappade på henne, och sen klädde vi på oss igen och åkte iväg till länna och kollade, blev kär i 2 kuddar på hemtex till soffan men herrn i huset sa nej och att vi prioriterar att spara, så dom får jag drömma om ;)
Vi köpte ett spel till Jonathans Nintendo 3ds, för att han varit duktig och lyssnat bra vilket brukar vara lite svårt, han blev superglad :)

Vi käkade lax med pasta och hollandaise sås och Ellie åt som en häst, själv med gaffel, så duktig börjar hon bli!

Nu ikväll kollade jag på en serie på svt play, gravida som krökar, som handlar om gravida som dricker/röker/äter onyttigt och är överviktiga!
Förstår inte riktigt det där med kvinnor som gör sånt, det går ju liksom direkt till barnet, och man fick se när rökarna blåste i en maskin hur mycket dåligt barnet fick i sig och att det var lika som att strypa navelsträngen så barnet fick mindre syre... Usch :(

Jaja, nu ska jag sova iaf! Imorgon blir det öf och på kvällen jobb!
Puss

Ellie gjorde rusta! ;)



Kommentarer
En flicka som är stark

Så söt hon är :)

Svar: Tack :)
ANNA

2013-04-17 @ 20:21:00
URL: http://jessi91.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0