Mammamys

Igår så åkte vi hem till Mia och Agnes igen, och nu så kunde alla :D
Jag och Ellie kom först , så hon fick lite lunch medans Agnes sov klart, och sen vaknade hon och upptäckte till sin glädje att hon hade besök!
 
Efter ett tag så kom även Nathalie med Vilda, och Linda med lilla Ronja, vi har inte träffat Linda och Ronja så det var roligt! Så liten , fast hon var 3,5 mån ca!
Hon fick en liten välkommen till världen present, en SOS barnbyar-mjukishund! :)
 
Vi lekte och busade och åt lunch , och sen fruktsallad med grädde och lite kaffe, mycket gott!
 
Vi åkte hem och Ellie sov i vagnen i ca 30 minuter!
När jag kom hem så fick jag veta att mina bonusbarns mamma hade fått sin lilla bebis, en liten Sebastian!
Så nu har dom ett litet syskon hemma hos mamma också!
Grattis till er! :)
 
Jag stekte pannkakor på Jonathans begäran ;) och sen drog jag till jobbet och stängde..

När jag kom hem så målade jag ett lager till med vit färg på Ellies tripp trapp stol, så nu är den klar, superfin blev den!
Duschade och kröp ner hos Conny som redan sov..
 
Idag skulle vi åkt till mammas jobb och lunchat, men hon var magsjuk så vi har bara varit hemma, varit ute i parken , handlat, dammsugit och myst!
 
Efter middagen idag så åkte jag bort till Ica maxi i haninge och bytte till sommardäck på bilen , och svängde in på coop och köpte blöjor, och sist hem till pappa och hämtade Ellies barnstol som vi ska ha på lördag när vi ska på middag!
Då kommer min bästa kompis/Ellies gudmor och hennes kille upp och hälsar på en kompis, så vi ska dit på middag! Mysigt!
Imorgon ska vi in till stan en snabbis tror jag, sen ska Conny ut på kvällen så vi är ensamma :(
 
 
Jag älskar Ellie mer och mer för varje dag , hon är så jäkla rolig, härlig och underbar så man dör ju lite!
Idag när vi kom in från parken så hittade hon en liten spindel på golvet, så sa jag åh en spindel!
Då log hon jättestort och började göra imse vimse spindel rörelserna <3
Man smälter ju lite då asså!
Sen ploppade det även fram en tand till idag , nr 13!
 
Nu en smootie och knäckebröd!
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0