Hard work work

Idag var vi och lekte på öf, och sen hem och Ellie somnade på 2 sekunder!
Jag kollade på Marley och jag och hängde tvätt under tiden!

Sen diskade jag och fixade iordning middagen, korvstroganoff, som var klar när Conny kom hem!
Slängde i mig middagen och drog sen till jobbet!
Det gick bra idag, men jävlar vad arg jag blev på vägen hem!

Bestämde mig för att ta motorvägen hem och åkte ner i tunneln, sen är avfarten mot nynäshamn avstängd, och jag såg ingen skylt om det :S
Så jag fick åka mot Nacka och vända där, sen var avfarten avstängd åt det hållet också, så jag fick köra mot Hammarby Sjöstad tror jag, och bort mot Globen för att komma rätt!
Riktigt irri!!!
Svängde förbi mcD och köpte lite cheeseburgare och milkshake, plåster! ;) det är ju iaf Lill lördag!

Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska sova, imorgon går vi till Ellies framtida dagis och hälsar på :)
Ska bli spännande... Avd. Äventyret ska hon gå på! Åh min lilla äventyrare <3
Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0