Feber

Hej!
Igår och idag har vi bara varit hemma, Ellie är lite snorig och nu idag kom även febern, tror det är vaccinet hon fick för en vecka sen, BVC sa att det kunde komma 1 vecka efter!
 
Ringde till försäkringskassan idag också, nötterna har ju bara betalat ut 7 dagar till mig den här gången, lite irriterande!
dagarna räckte tydligen inte så långt som jag sökt, till juli, men det är ju april nu, och det stod att dom skulle betala ut så långt dagarna räckte, men då missade hon tydligen att göra det, så det var ju bra att jag ringde så på fredag eller måndag kommer dom in!
 
Sen ringde jag till MVC också, blir ju tokig på min spiral som jag satte in för ett år sen, jag får ju småblödningar stup i kvarten, och det är inte regelbundet heller, det kan komma 2 dagar och sen uppehåll i några dagar, sen 11 dagar på raken och så uppehåll i 1 månad, och så håller det på!
Sen kommer Conny åt den också , Så på tisdag åker jag dit och plockar ut den igen, och kör P piller istället, då har man ju lite koll på när mesen kommer också!
Hoppas det inte gör lika ont att ta ut den som det gjorde att sätta in den..
 
Vi skulle ha gått och kollat på brasan ikväll, men det har regnat och haglat här hela dagen, och sen var Ellie trött och febrig, så vi struntade i det och stannade hemma istället,  kommer ju fler år! :)
 
Imorgon är skolan stängd så Jonathan är hemma med mig och Ellie, och på kvällen ska jag jobba, 17:30-22:15 , röd dag=bra pengar!
 
Idag kom även Ellies nya mössa och scarf som jag beställde på mireo.se
Sjukt nöjd, superfin och jätteskön kvalitet!
Kommer absolut att beställa där igen! 
Perfekt present också ju :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0