Söndag

Hej på er!
Mår ni bra? :)
 
Imorse var jag och Ellie iväg på babysim , och det gick faktiskt bra att vara själva utan pappa.. dom har ju skötbäddar, bumbostolar och ikea matstolar som man får använda i omklädningsrummet, så när vi kom dit satte jag Ellie i en matstol och bytte om mig själv, och sen bytte jag om på henne..
Gick in och duschade, och hon satt i stolen, för barnen behöver inte duscha innan!
 
Sen knallade vi ut och badade, hon hatade att dyka idag också , men vattnet var liiite kallare än det brukar, det var något fel på termostaten sa läraren, så det kan vara dörför för hon var lite gnällig hela tiden!
Men det gick bra, och sen fick dom prova simdyna också , och det var inte heller kul tyckte Ellie :P
Haha , det blir fler gånger, och om hon inte gillar något så kommer jag självklart inte tvinga henne!
 
Hem igen och hon somnade i bilen , och sov i 10 minuter och vaknade när vi var framme , och nu har hon röjt runt här hemma med grabbarna och lekt i deras rum , så hon har varit vaken sen 8, bortsett från dom där 10 minuterna :P
Jaja , hon är ju glad så det spelar ingen roll!
 
Jag håller redan på med dagens middag , det blir en köttgryta på rostbiff, så det får stå och puttra i flera timmar:) GOTT!!!
Gör samtidigt barnmat till Ellie , samma fast jag utesluter det som är salt i!
Lägger in recepten sen! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0