Söndag

God kväll på er!
 
Idag har vi haft massa saker för oss..
Vi vaknade 7 imorse och Ellie var lite smågnällig och liiiite snorig, men hon är inte snorig längre så :)
Vi hoppade iaf över babysimmet idag, och det var väll tur det, för Mia smsade mig och sa att det blivit inställt då ett barn i förra gruppen hade bajsat i vattnet :P opsi popsi liksom!
 
Så vi åkte och lämnade bilen på Connys jobb, han tog bussen imorse pga att vi skulle på babysimmet.. så han fick tillbaka den ;) Och sen tog vi tåget till Mamma och fikade lite , Ellie fick lunch , och sen åkte vi till Vällingby c, där dom hade bakluckeloppis på parkeringen! Det var målet!
 
Innan det så hittade vi ett litet zoo på torget , dom hade en inhägnad där det fanns en minigris, ankor, ankungar, kaniner och getter som barnen fick klappa , Ellie sov, annars hade hon gillat det ;)
Och en bit bort så stod det en , hör och häpna, en KAMEL :P haha!
Så idag mina vänner har jag klappar kamel! Kändes lite som affro hår :P
 
Sen knallade vi bort till loppisen då , och jag hittade 4 bra saker :)
En windstopper fleece från POP som var som ny 120:-, och en tröja med ugglor på 10:-, 2 superhjältarna gubbar Elastaflickan ;) till grabbarna i julklapp!
Perfa ju!
 
Och på hela dagen som gått nu , så har Ellie sovit i 45 min, PÅ HELA DAGEN!
Och hon somnade NU!
Jag fattar inte hur hon orkar.. hon har ju inte varit gnällig alls på hela dagen , det var nu sista timmen som hon gnällde..hm , HOPPAS på sovmorgon imorgon då! Vilket säkert inte kommer hända :P

Vi ska till BVC imorgon igen , vägning och mätning av damen , och sen efter det hem till Karin för bebis/mamma mys och lunch!
Efter det rör jag mig mot jobbet, och hämtar Coops matkasse som vi fått av jobbet, en prova på vecka :) Tackar Coop!
Sen blir det hem och laga första rätten som var Saffranslax , MUMS! Kan lägga upp recepten sen om det blir gott!
 
Nu ska vi kolla på partaj, och äta godis!
Puss!
Jag och min lillebror Oscar, som alltid gör konstiga miner på kort, haha! <3
Kanin, och Kamel :)
Bakluckeloppisfynd! ÄLSKAR loppis , haha! Det är min nya hobby tror jag!


Kommentarer
Nathalie

Fick du eller Conny matkasse? :) för jag har då inte hört nåt om "prova på vecka" ... :(

Svar: Nej det var jag , och Conny ska också få tror jag.. men fick ett sms av jobbet... Ring cattis och fråga då.. för det är säkert för att du inte är inlagd på fastpool nu! Alla ska ju få om det ska vara rätt :)Kram!
ANNA

2012-09-30 @ 23:22:39
URL: http://junimamma.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0