Ordentlig frukost

Blev det idag, och det var mumsigt!
 
Inatt sov Ellie som en prinsessa, hon somnade 19:50 och sov för natten , behövde inte stoppa in nappen någongång..sen vaknade hon 7:30 första gången!
Så skönt! Dukitg tjej :)
 
Fixade frukost till Conny som började 10 idag, och sen åkte han iväg och Ellie somnade strax efter 10, och vaknade nu tror jag, hör något där inne som babblar :P
Ska hämta min tös och sen får vi se vad vi hittar på idag! Drar en sväng till Handen kanske..
Kram så länge
 
 


Kommentarer
Johanna

Oj så skönt! Olivia tar natt ca 21-22 och sover då till 07-08 utan mat eller något. Helt OK! :-) Men jag har nog aldrig varit så morgontrött som jag är nu med den lilla haha!

Svar: Ja verkligen!! Ellie började sova hela nätter vid 6 månader, så innan det var det mat var annan var tredje timme! :PJag är också morgon trött med henne ,haha!
ANNA

2012-09-28 @ 16:54:29
URL: http://passionforpoison.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0