Ops

Jag åkte en sväng till Handen och kikade..
Tänkte kolla om en kompis till mig jobbade idag , men det gjorde hon icke :( tråkigt!
Men men , jag klarade mig själv iaf ;)
Råkade svänga in på Lindex och kolla , och letade om dom hade kvar en klänning från Missoni kollektionen , men den var slut :( Men hittade en tröja i samma mönster som fik följa med hem till Ellies växa i garderob! :)
Tog stlk 86/92 tror jag det var, så hon kan ha den någon gång efter nyår säkert!
 
Kom hem igen och plockade lite, åt lunch , och sen satte jag på The vow,  och Ellie sov medans, perfekt timing!
Sen var hon ganska mammig och om jag gick 2 meter så gnällde hon , suck..
Sjöng x antal imse vimse spindel , med rörelser :P då var hon nöjd och satt och viftade
Jag tror hon börja förstå mer och mer saker..
Som tidigare idag så satt hon och lekte med en bil , och i fönstret på bilen så är det en bild på en gubbe och en katt, och hon pekar på katten och gör ett ljud, nästan maaaaauu.. så frågade jag: Ellie , vart är katten?
Då sa hon: hö.. och så pekade hon på katten!
Gullis! <3
 
Sen kom maken hem vid 19:30 typ ,och jag hade fixat iordning efterrätten som kommer upp snart, och middag, soppa med baguetter!
Lilla fisan somnade precis, tror jag.. efter många läggningsförsök.. men hon ville ju tydligen vara uppe och busa med pappa.. när han kom hem liksom!
 
Imorgon har måste jag städa och fixa lite här hemma , och sen åker vi till Connys jobb och möter honom efter han slutat, och sen åker vi till SÖS och hälsar på Connys mamma som ligger där!
Hon har ju fått lungcancer, och mår inte så bra, ganska orkeslös är hon , så då får hon ligga kvar :(  sen ska dom ta massa mera prover på levern osv.. så vi avvaktar och tar 1 dag i taget!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0