När lilla fröken växer

Idag började vi dagen med frukost, och sen åkte vi tåget in till Karlberg och lunchade med min mamma!
Supertrevligt som vanligt, hon bjöd på lunch , vi gick och köpte med oss mat från en fiskaffär i närheten , lax med pasta och tomatsås, supergott!
Ellie fick också lunch innan vi begav oss hemåt igen..
Vi hämtade upp pappan och tog bilen till farsta c, jag bytte min tröja, mot en annan och ett svart linne..
Ska känna lite på tröjan och se om jag verkligen gillar den , annars blir det tillbaka med den också ;)
Haha , det där med att prova i affären är inte riktigt min grej.. provade den idag och tyckte den var helt ok , men nu provade jag den hemma , och tyckte sådär , provar imorgon också , annars byter jag ;)
 
Vi svängde in på POP också ,hade fått en rabattcheck på 88:- och en kupong med 15% på valfri vara , så det blev 2 långärmade tröjor och 1 par byxor!
Skönt att byta ut lite bodysar mot tröjor , det är så fint och det finns mycket mera roligt då!
Jag valde den lila och Conny valde den svarta, båda är skitsöta tycker jag, kommer bli fint på tösen!
Älskar POP , dom har så himla bra kvalitet!
 
Igår så reste sig Ellie upp från golvet mot soffan också , första gången :) ( PS: Skriv in i boken haha)
Och nu försöker hon mot bordet i vardagsrummet också , duktiga lilltjejen!
 
Vi har precis ätit middag och slappar lite i soffan nu , skönt!
Receptet kommer snart, sjukt gott!

 Kram så länge
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0