Kväll

Vi har precis kollat på svenska hollywood fruar, det är ju så braaa!
Haha, älskar Maria , hon är ju helskön!
Blommer och blader-jag blir glader sa hon , haha.. sen köpte hon blommor, en grönmura(murgröna).
 
Ellie badade med Alexander förut, och det var ju så kul :D
Det var efter middagen , och sen busade vi på golvet och sen fick hon välling och bums i säng.. låg och vred på sig lite och sen somnade hon..
Hon har bara sovit 1 gång de senaste dagarna.. hon brukar alltid sova först vid typ 10 halv 11, sen lunch vid 12, sova vid 14-15 och sen middag och välling sen vid 8 ca..
Men idag och några dagar bak så vaknar vi vid ca 7-8.. frukost och lek , antingen öf eller annat, och så somnar hon efter lunch, så runt 13 tiden.. sen är hon vaken hela eftermiddagen och somnar för kvällen ca 19.30..
Och hon är ju glad, så det gör ju inget iofs, men helt plötsligt bara blev det så..
Hon glömmer kanske bort att hon är tröttis när hon leker med andra barn..
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen , ska ta en dusch när maken kommer ut därifrån , och imorgon bitti efter frukost så går vi till öf och leker, sen kommer Alexander hem från dagis vid 14 ca.. då kanske vi går ut i parken och gungar lite, om vädret tillåter, sen ska jag fota Ellie imorgon tänkte jag, nakenfis på golvet med fårskinnet och utan , hoppas på lite bra bilder!
 
Hon blev ju 9 hela månader imorse, 06:36!
Sjukt att det går så fort!
Om 3 månader, då är julafton överstökat och Ellie fyller 1 ÅR!!
ETT ÅR! oh my gaaaad!
 
Min lilla lilla tjej , som snart är min stora FINA tjej!
Mamma ÄLSKAR dig över allt annat på jorden Ellie! <3
Min lilla fis, 2 veckor gammal!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0