Klädbytardag

Nu ikväll så åkte jag iväg med äldsta grabben Jonathan på klädbytardag i farsta, på öppna föskolan vid farstaängen!
 
Vi irrade runt ett tag innan vi hittade en parkeringsplats, men sen så!
Vi knallade ner dit och det fanns väll inte så mycket att hurra för men , vi hittade iaf lite för en bra peng ;)
Till Ellie köpte jag ett par Diesel jeans, en Tommy Hilfiger klänning, ett par vinterskor, och en kulställning, och Jonathan kollade efter leksaker, men hittade inget roligt, så sa jag men då åker vi då..
Och precis då hade han grävt fram en liten pokemon eller vad det nu va :P
Och den kostade en 10a ;) så han blev asglad, haha!
Han lekte med den hela vägen hem i bilen och eftersom han lyssnat så bra på mig när vi var där och i bilen , så svängde vi in på ICA och köpte en varsin glass :)
 
Nu håller han på att göra sig klar för sängen, och snart blir nog Ellie trött också!
50:- Vinterkängor
30:- Dieseljeans
30:- Klänning Tommy Hilfiger
 
30:- Kulställning
10:- Jonathans Figur
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0