Godmorgon

Jobbet gick jättebra igår , och här hemma gick det också bra, hon var lite ledsen när det var läggdags bara, kanske saknade hon mig? Eller så var hon bara trött!
Hon sov iaf när jag kom hem kvart i 11..
 
Jag var lite ringrostig i början , men det släppte efter typ en timme ... så nu är jag med på banan igen!
Så nu ska jag jobba helgen också tydligen , kollade fel på schemat så det började inte på v1 utan på v.4.. så den här veckan är det onsdagen och helg, och sen 3 veckor fram är det bara onsdag! :)
 
cash is king!
 
Nu kollar jag på DHW som vanligt ;)
Och vi har inga planer alls idag faktiskt, skönt!!
 


Kommentarer
Mikaela

Skönt att det gick bra! :) Fasar för den dagen jag ska börja jobba igen! ;)

Svar: Mm verkligen!!Jag gör det ju endast för pengarna, dom där tusenlapparna extra behövs verkligen :)
ANNA

2012-09-06 @ 11:38:40
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0