Godkväll

Vi tog en promenad till Farsta, ca 4 km och när vi var framme så åt vi lunch på il piatto, jag tog kycklingsallad med saffranspasta, så jäkla goood!

Vi gick runt i lite butiker och kikade, köpte en tröja på hm men den var inte så fin på, så den lämnar jag tillbaka tror jag, såg en annan rosa jag ville ha!

Sen knallade vi hem också, så typ 8 km har vi gått idag då! Smutt!

Imorgon åker vi nog till Farsta igen då jag och Conny, ska på Apoteket och så byta tröjan då!
Ellie somnade precis, min tokstolla!
Hon läste godnattsaga i Alexanders säng, mys!

Nu blir det en kopp te, och surfa runt lite! Hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0