Fredagkväll

Åh härliga fredag!
Det är speciellt fast att man är mammaledig :)
 
Nu sitter jag här i soffan , Jonathan ligger i sängen och läser för han satt inte still i soffan, Alexander kollar på film som snart är slut, Conny ligger och läser, Ellie sover och jag har ett glas rött och smutta på!
Och JA, man får dricka vin när man har småbarn ;)
Ett glas rött på en fredag kan man få unna sig, och en av oss är alltid nykter ifall man måste åka iväg någonstans, om det skulle hända något!
 
Imorgon ska jag jobba , och på söndag, hade ju kollat fel på schemat, så jobbhelg it is!
Blir bra på nästa lönecheck ;)
Imorgon jobbar jag 9-16.45 och söndag 11-20, så babysim på söndag morgon och sen jobb!
 
Conny grejjar alla barnen, och så, så skönt att hon inte är så mammig!
Så hoppas hon inte grinar imorgon när jag går, det gjorde hon ju i onsdags, men då var hon trött också så...Det blir nog bra!
 
Nu ska vi vuxna strax kolla på en film , och ha fredagsmys!
Har köpt mazariner, det är ju så gott! Lite tant varning kanske , men då är ju kubb värre haha!
 
Ne, ha en trevlig fredagskväll, så hörs vi kanske imorgon, beror på hur trött jag är efter jobbet ;)
 
Puss och kram på er!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0