Ensam mamma söker

Kollar vi på nu , och jag har en vaaaarm kopp te och åt 2 mackor till!

På tal om te , så är den här tesorten snart slut , kanske finns kvar till 2-3 koppar... och den sorten finns bara på gotland och inne på NK , så jag måste åka dit snart..har ju jättemånga olika sorter , men det här är oslagbart, det är så himla gott!!
Kalkstensdrömmar heter det, köp om ni är på NK! :)
Jag kör mycket tevatten , och liiite mjölk i så det håller sig varmt länge!
 
Imorgon vid 12-13 tiden så åker vi hem till min farmor , Ellie gammelfarmor , eller G-farmor som hon själv säger ;) och så fikar vi lite!
 
Nu kollar vi klart på ensam mamma söker, och senare ikväll på MTV så är det Ridiculousness, BÄSTA programmet ever, dör av skratt varje gång , haha!
 
Hörs imorgon!v


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0