Sömntutan

Fick sovmorgon imorse till 8, gick upp halv 9 och åt frukost, och sen busade vi och lekte!
 
Sen blev hon trött vid 11 så hon fick lunch och somnade sedan på en gång i sängen..
Och hon sover fortfarande :P haha
11.10 och nu är klockan 13:45.. snart 3 timmar..
 
Jaja , hon vaknar nog snart.. annars går jag in och väcker henne om 10 minuter!
 
Jag som tänkte åka och köpa en ny tröja idag, efter hennes vila, men den blev ju lite längre än vanligt!
Får ta det en annan dag!
 
Imorgon ska jag träffa Jennifer(palen, vi kallar varandra palen, för det heter ju pals på engelska,och då är ju vi palar ;) haha! )
Och sen hoppas jag att Ellie inte är snorig på onsdag så vi kan leka lite på öf..och sen vill jag ha fint väder också..så vi kan vara ute och leka i parken och gå på sköna promenader och ta lite fina kort på Ellie i en lövhög! ;)
 
När damen nu vaknar så ska vi iaf ner och handla lite smått.. vi ska äta hamburgare idag, skulle ätit det igår egentligen men då fick vi ju middag hos pappa!
Och idag kommer Jonathan också , så han lär ju bli glad när det blir hamburgare ;)
 
Nej nu ska jag väcka lillfia där inne, hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0