Parken zoo

Fy vilken ångest jag har nu att vi åkte dit i somras utan att veta vad som pågår bakom stängda dörrar!
 
Jag kollade nyss på kalla fakta, missade det igår när jag jobbade..
Och FY FAN säger jag bara!
Vilken SJUK syn på djurhållning, jag blir så förbannad..
Avlivar djuren när dom inte har plats, och säger att dom skickat iväg dom till andra djurparker..
Utrotningshotade djurarter, som dom bara dödar utan någon som helst anledning!
 
Usch vad jag blev illa berörd när man fick se fryscontainern som dom hade djurkropparna i..vildhundar, pumor, vit tiger och massa andra döda djur..som dom skickat iväg enligt dom!
USCH!
 
JAG SKA ALDRIG MERA SÄTTA MIN FOT PÅ PARKEN ZOO!!!!!!!!!!
Åh vad arg jag är nu, och hon som är parkchef borde ju åka in i fängelse, eller straffas på bästa möjliga sett...som chef och "djurvän" som hon påstår sig vara så gör hon ju jordens sämsta jobb..
Om man inte vill ha kvar en djurart på en djurpark så meddelar man det och då ställs dom i kö till en annan djurpark och det kan ta några år i värsta fall..men det får väll ta tid då!
Man kan ju inte avliva djuren då bara sådär, och sen kommer det ett nytt djur som ska bo där istället och då har dom plats helt plötsligt!
 
Som pumorna tex. det var 3 st, 1 mamma och 2 barn , barnen var 10 år nästan, dom 3 avlivades för att den nya svarta jaguaren skulle komma!
Så jävla sjukt!
 
 
Nej nu ska jag sova, och det första jag gör imorgon är att slänga regnponchosarna som vi köpte där , men en fet logga av PARKEN ZOO!
Byebye!
 
Om ni inte sett det, så in på tv4 play och kolla, och sprid sedan vidare vad dom håller på med!


Kommentarer
Liindiita

Usch fy ja de är så hemskt!!!!



Hoppas du har en rektigt trevlig utekväll nu!!

2012-10-19 @ 21:43:52
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0