ÖF

Måndag och äntligen var det dags för Öppna förskolan igen!
Nu är det 2 veckor sen vi var där , för Ellie har ju varit snorig och så..
 
Och hon lekte på , mest med Vally och Molly, som vanligt! :)
Fick en klänning som Vally inte kunde ha längre till Ellie , jättesöt! Den provar vi imorgon!
 
Efter det gick vi hem och Ellie sov i 2 timmar, och jag kollade på DHW, och åt lunch..
När hon vaknade så gick vi ner till Ica och handlade lite inför imorgon , och när vi kom till kassan och skulle betala så upptäckte jag att min plånbok inte var i väskan :O!
Panik!!!
Packade varorna i korgen igen och sprang hem och letade.. hittade den inte..så jag fick betala med lite kontanter vi hade hemma, det viktigaste=barnmat!
Sen kom jag på att den kanske ligger kvar i bilen..
Och självklart när jag kom hem igen , så hittade jag den när jag städade...
Den låg i apoteket påsen som låg på bänken, tillsammans med salvorna jag handlat...Great! ;)
Så nu när Conny kommer hem efter jobbet, han är på g nu, så går jag ner och handlar det sista!
 
Imorgon kommer några tjejer från mitt jobb hit med sina små..
Nathalie och Vilda, Mia och Agnes, och Emma var magsjuk :( Sen kanske Linda kommer också med sin bebbe i magen , hon är sjukskriven så hon kommer om hon orkar!
Och sen kommer Charlotta också med sin Daniel som är lite äldre än smådamerna ;)
 
Tänkte göra en tacopaj, och en sallad till! :)
Och sen en rabarberpaj , så imorgon bryter jag mitt förbud för 1 dag!
 
Nu ska jag titta klart på Halv 8 hos mig, och sen gå och handla!
Kramis
Du och jag <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0