Mardrömmar

Oj oj, igår kväll vid 22 så vaknade Ellie och var suuuuperledsen och grät, gissar att hon drömde! :(
Så hon fick komma upp och så skrek hon i ca 30 minuter, och sen slog det om så blev hon glad istället!

Conny hängde tvätt och jag strök hans skjorta, och Ellie lekte! Klockan 22 liksom :P

Sen vid 23 typ så gick vi och la oss, och Ellie låg mellan oss och busade och somnade vid 23:30 typ... Sen vaknade hon vid 03 och grät igen och höll på i ca 30-40 minuter innan hon tillslut somnade! Sen vaknade hon vid 8:30 och vi hasade oss upp!
Gud vad slut man blir av sånna nätter när hon sovit bra sen 6 mån ålder, och innan det var det ju upp några gånger per natt! Men hon brukar aldrig hålla på såhär!
Så vi gick till öf så hon fick leka och glömma att hon var trött och det funkade!
Sen åkte vi till Huddinge c och hon somnade på vägen, ca 30 min, och vi åt lunch med pappsen, och sen tog vi bilen hem eftersom att han åker direkt från jobbet till bion..
Vi hämtade Alexander och sen diskade jag medans dom lekte.. Och nu var hon så gnällig så hon får sova en liiiiten nap nu annars kommer hon vara supergrinig!
Och Ellies mormor ska ju vara barnvakt ikväll när jag jobbar! Så hon kommer om en stund!

Nu ska jag fixa middag! Kram!



Kommentarer
tess

Stackarn.. Det är så jobbigt när de vaknar och skriker :(

Svar: Ja, speciellt mardrömmar :( Kan ju inte förklara för henne liksom...
ANNA

2012-10-25 @ 14:59:52
URL: http://mymiracle.blogg.se
Liindiita

Åh så söt hon är!!
Nej usch såna nätter är inge vidare alls!!

Hur ser veckan efter höst lovet ut för er? :)
Kram

Svar: Verkligen inte, tycker så synd om henne då :(När är höstlovet? Nu på måndag va?
Kram
ANNA

2012-10-25 @ 21:30:22
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0