Mammalediga kompisar

Idag körde vi BVC på morgonen , och hon hade vuxit 1,5cm på 1 månad. Så 73 cm lång , och 8265g! :)
 
Efter BVC så gick vi hem till Karin och Molly , där dom var och Elin och Vally var också där :)
Så vi lekte, åt lunch och sen en prommis till Farsta c, som börjar bli en vana :P Mycket trevlig fika med latte och chokladboll för mig!
Sen kollade vi i några butiker , och köpte även armbandet från Missoni på lindex, men det var så oskönt så den lämnade jag tillbaka på stört :/
Sen tog vi bussen hem  , mötte Jonathan vid porten och sen knallade vi upp och åt fiskpinnar med potatis.. Conny kommer hem när som helst, har varit och jobbat och hämtat Matkassen från Coop, så imorgon börjar vi med den, prova på :)
 
Ellie somnade precis och jag kollar på halv 8 hos mig!
Hämtade ut Ellies converse idag också , så svårt att ta på skor när hon böjer foten så konstigt! Öva öva inför vintern , haha!
 
Imorgon så kör vi öf en snabbis, sen hem och sen får vi se vad som händer :)
 
Puss!
 


Kommentarer
Mikaela

Då kan man nästan säga att Tuva är ikapp nu, i alla fall på vikten! ;) Söta skor också!

Svar: Haha , ja verkligen! Välkommen i klubben! :)
ANNA

2012-10-01 @ 21:34:37
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0