Landet

I fredags em så åkte jag, Ellie, mamma och Oscar upp till landet..
Då visste vi ju inte att Lena skulle dö samma dag..läkarna visste ju inte så Conny sa att vi skulle åka iaf, och om hon hade levt längre så hade han ju bara varit på sjukhuset med henne, och då skulle vi vara ensamma hemma..
Så vi åkte upp.. och sen fick vi beskedet sent på kvällen! :(
 
Så frågade jag om han ville att vi skulle komma hem , men han ville gärna vara för sig själv och bara vara, kolla på massa filmer och tänka!
Och det fick han ju göra också, i lugn och ro!
 
Vi har iaf myst med mamma och Oscar, gick en skön promenad i solen , hälsat på kor, grisar, får och katt, ätit god mat och druckit vin, Ellie klättrade i trappan som ni såg, hon har också lärt sig mera och bättre att stå själv, och nu kan hon , ända tills hon märker att man inte håller i henne:P Då sätter hon sig ner..
 
Sen kollade vi på Så mycket bättre, och gammalt Darin-fan som man är(yes, i know, men jag kan inte hjälpa det, han är ju så bra ;)...) och jag tyckte att hans versin av Stockholm var grym, och Miss li var också grym!
 
Vi åkte hemåt igen vid 12 på söndagen, och hem till min älskade!
Och nu var det extra skönt att få krama om honom..och han hade saknat oss också..
Vi pratade massor, kramades och kollade på film, tände ljus på balkongen för mamma/svärmor/farmor, och tänkte mycket på henne!
 
Och idag var Conny och hans pappa iväg till Fonus, och fixade med allt till begravning osv..jag och Ellie shoppade lite så länge.. termovantar till fröken , kräm mot hennes blöjexem , och juldekoration som man klistar på fönstret!
Imorgon ska dom till banken och fixa med det, och jag och Ellie är nog bara hemma..
hon är ju fortfarande snorig, så vi får väll se när vi kan leka med de andra sen!
Nu ska jag ta en dusch , och krypa ner i sängen!
Kramis
Morgonutsikten från sovrummet på landet <3
Och vid frukosten så tände vi finljuset för Ellies farmor!
Ellie fick inviga lek i snön, och de där vita på marken var ju himla märkligt :P
 
Grisarna var ju lattjo!
 


Kommentarer
Therese Alicias och Tindras mamma

Usch.. Jag beklagar sorgen! :'( kram på er <3

Svar: Tack!!Kram! <3
ANNA

2012-10-30 @ 09:48:24
URL: http://youremyangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0