Höst

 
Ja usch , och JA, nu är hösten här!
Mysigt, tända ljus , te, film, och pussar och kramar :)
 
Vi knallade ner till ÖF imorse, och då var det en tant från tandvården där , och snackade lite om tänder, lite intressant!
Vi knallade hem ganska fort igen , och åt lunch och sen somnade Ellie och jag kollade på DHW som jag spelat in, och sen när det var slut så tänkte jag slumra en stund jag med, men icke , då vaknade damen! :P
 
Nu ska vi knalla ner till ICA snart, och handla presentpapper, och lite saker till en cream fraiche tårta!
Ellies höstkläder , och våran mysstund! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0