Kameran

Idag svängde min pappa förbi på em och visade mig lite med kameran.. jag har ju hans gamla systemkamera!
Och jag har vart sådär åh vad tråkigt att fota, för att jag inte lyckas få några bra bilder, om det är dåligt väder och sugigt ljus ute..
Och nu lärde pappa mig att man får ända bländartal och slutartiden, och då blir det bra :D
Annars har mina bara blivit mörka och lite gulaktiga pga dåligt ljus , men nu kan vi alltså fota hej vilt med kameran!
Wiho!
 
Åh hon ser så stor ut, min snart 1åriga lilla tjej! <3
 
Sen la hon sig på golvet och mös!
 
Gosunge!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0