Godmorgon

Ja, det här med sovmorgon till 8.30 är det tydligen slut med!
Nu har Ellie vaknat innan 7 hela veckan, så det är väll bara att vänja sig ;)
Det blir ju mörkare och mörkare, så man tycker ju att hon borde sova längre..
 
Ellie vaknade 6:40 idag, och Jonathan ska vara klar 6:45 för då kommer hans skoltaxi.. och Conny låg fotfarande och sov, och Jonathan också :P
Så det blev eld i baken på pappan i familjen, och dom hann faktiskt precis ner när den kom ;)
Snooza är farligt ibland, men nu var ju Ellie som en liten klocka..
Oftast när vi "försover" oss så vaknar Ellie en stund innan man ska gå..det är bra!
 
Vi gick upp , åt frukost, lekte och busade, mös i soffan , och nu somnade hon igen , i mitt knä, så jag la in henne i sängen!
Nu ska jag äta lite ordentlig frukost, åt 2 ägg förut bara, så nu blir det macka med te!
 
Och imorse när vi vaknat så kollade jag på mobilen , och där möts jag av ett sms från min kompis Emma, som fick en son igårkväll! Och han är så SÖT!! Jättelik sin bror!
GRATTIS TILL ER GUMMAN!
 
Hörs senare!
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0