2 små steg

Idag så åkte vi iväg till mormors jobb, och åt lunch med henne!
Ellie röjjde runt på golvet, och spexade medans vi åt, och sen vägrade hon mat, men det gick tillslut när hon satt hos mormor och jag matade!
 
Sen gick vi till hennes kontor , och där hittade Ellie pappersåtervinningslådan , som hon rev ut massa papper från:P
 
Vi åkte sen tillbaka hem , och Ellie sov i våran säng och jag låg bredvid och snusade på henne och kollade på Dhw..
Sen städade jag lite här hemma, tvättade och diskade.. och Ellie lekte medans :)
 
Sen knäppte vi på lite musik och dansade lite, hon tyckte det var superkul när jag hoppade och studsade runt med henne haha!
Och om jag stannade till så fortsatte hon att gunga och digga :P
 
Sen övade vi på att stå utan stöd, hon är såååå duktig! Står i mer än 10 sekunder innan hon sätter sig!
Sen övade vi mera på att gå när jag håller i hennes ena hand, och det går bättre och bättre.. fortsätter hon såhär så går hon nog snart! min lilla tös! <3
 

Conny och Alex kom hem strax efter 17 och då blev det middag..krispiga fisknuggets med ris och sötsur sås , mumsigt!
Efter maten så provade vi om Ellie skulle ta något steg om vi satt mitt emot varandra, och då stod hon först upp ett tag, och sen sträckte hon armarna mot mig och tog 2 steg av bara farten! :D<3
Sen provade vi igen och då ville hon inte, men övning ger färdighet!
 
Nu kollar jag på Revenge och äter popcorn!
Imorgon har vi inga planer, så vi får se vad som händer!
Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0