Underbara dag

Sitter här i soffan med min kära, barnen sover och vi mumsar på min hembakade kladdkaka, som blev sådär perfekt kladdig och knäckig på utsidan! Lovely!
En kopp te till det och kvällen kan inte bli bättre enligt mig!
Kan inte sluta kolla på mitt armband , tycker verkligen jättemycket om det! Ibland överaskar han mig, han kan ;)

Ellie fick bada innan läggdags och hon älskar det verkligen , ligger där och sprattlar och har sig , min badfis!
Imorgon, ja då är det öppna förskolan , och om det blir fint väder så kommer min grupp säkert vara ute , dumt att  vara inne då liksom!



Syns det att hon gillar att bada :P?


Kommentarer
Elin

Kul när de överraskar åt rätt håll... Kul att du fick en fin första mors dag! Ses imorgon!

2012-05-28 @ 22:20:56
URL: http://Norbergskan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0