Test dag 2

Nu när jag druckit loka mash-ups igen, så tror jag faktiskt att alla var riktigt goda :P
Haha

Jordgubb lakrits blir godare och godare, och banan kiwano var också jättegod idag!
Så nu bestämmer vi här att alla vinner, det är ju dumt att bara välja en när man kan välja fler liksom!


När jag var gravid så levde jag på kolsyrat vatten, speciellt i början när jag mådde så sjukt illa!!
Det var de ända som höll illamåendet någorlunda i chack, sen sprang vi runt där på jobbet alla preggos och drack kolsyrat vatten , haha!


Kommentarer
Natti

Häftigt va exakt samma för mig! Va helt beroende av mineralvatten ett tag! Nu såhär på slutet har det lugnat ner sig.;) hihi

2012-05-09 @ 22:29:22
URL: http://junimamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0