Soooool

Så himla härligt att det är så varmt ute nu , vi gjorde i ordning oss här hemma och tog med en filt och gick och la oss i gräset och lekte, mysigt!!
Kom hem för ett tag sen och Ellie har fått banangröt och vatten , och nu är hon lite trött så jag la henne i sängen , men hon ligger och jollrar lite, men somnar nog snart! :)

Gick in på Ica och handlade lite, och dom hade färska rabarber för 14,90 kg, så jag köpte några st och har förberett en paj tills min älskling kommer hem runt halv 8, så först soppa och baguetter och sen paj, MUMS :D

Innan vi gick ut idag så ställde jag mig framför spegeln med Ellie, och hon började skratta.. haha! Så jag fotade oss 2 när hon skrattade, mysunge!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0